مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-28ورزشي

پیشنهاد تشکیل کارگروه برای بررسی واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس، استقلال و تراکتور


عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال گفت: بهتر است یک کارگروه متشکل از باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون ایجاد شود تا همه ظرفیت ها و امکانات برای واگذاری تبلیغات محطیلی به باشگاه ها مورد بررسی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صادق درودگر  عضو هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: تبلیغات محیطی در کشور ما تاریخچه ای دارد که با نوسانات زیادی مواجه بوده است.

پس از انقلاب اسلامی در این حوزه صفایی فراهانی در سال 1379 نسبت به انجام تبلیغات محیطی در لیگ فوتبال ایران تصمیماتی گرفت و کمیته ای را تشکیل داد که من هم جزو آن کمیته بودم.

به ورزشگاه آزادی رفتیم و دیدیم دو تبلیغ وجود دارد، فروشگاه ورزشی امینی و عکاسی ایران.

هیات فوتبال استان تهران در زمان مهدی اربابی قراردادی را منعقد کرده بود که در لیگ ایران استفاده می شد.

اولین مزایده تبلیغات محیطی لیگ ایران را در آن سال برگزار کردیم و کسی شرکت نکرد.

در دومین مزایده شرکتی جلو آمد و قرارداد 160 میلیون تومانی منعقد شد.

تبلیغات در آن زمان روی ورق های فلزی انجام می شد که نور و بازتاب نور از سطح فلز باعث شد تبلیغات از تصاویر تلویزیونی قابل رویت نباشد.

ما به بومرنگ رسیدیم و در واقع تبلیغات را نقاشی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل کارگروه برای بررسی واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس، استقلال و تراکتور

پیشنهاد تشکیل کارگروه برای بررسی واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس، استقلال و تراکتور