مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 21:352021-10-28فرهنگي

«ای کاش ها»ی یک هنرمند موسیقی


یک هنرمند نواحی می گوید، «ای کاش شرایطی فراهم شود که انجمن های موسیقی شهرستان ها با داشتن بودجه کافی و پیدا کردن تخصص لازم در جهت بسط و گسترش موسیقی محلی و کشف استعدادهای جوان قدم بردارند.

- یک هنرمند نواحی می گوید، ای کاش شرایطی فراهم شود که انجمن های موسیقی شهرستان ها با داشتن بودجه کافی و پیدا کردن تخصص لازم در جهت بسط و گسترش موسیقی محلی و کشف استعدادهای جوان قدم بردارند.

مجتبی قنواتی از هنرمندان موسیقی و از اقوام عرب جنوب خوزستان که برای نخستین بار در جشنواره موسیقی نواحی شرکت کرده بود، در گفت وگویی با ایسنا ادامه داد: امیدوارم که مسئولان فرهنگی بتوانند برای هنرمندان جوان که ذوق و شوق آموزش موسیقی و هنرمند شدن را دارند، اقدامات مفیدی از نظر آموزش و اجرا داشته باشند.

این نوازنده درباره جشنواره موسیقی نواحی بیان کرد: پیش از اینکه به جشنواره بیایم ویدیوها و عکس هایی که می دیدم خیلی برایم جالب بود.

زمانی که در جشنواره حضور پیدا کردم، فضای آن برایم رویایی بود و گمان نمی کردم تا این حد قوی برگزار شود.

تنوع موسیقی نواحی ایران در جشنواره و حضور نوازندگان و اساتید از جای جای ایران، باعث شد با موسیقی آنها بیشتر آشنا شده و ضمن آشنایی و همکلام شدن با خود آنها، به یک خانواده بدل شویم که همه اینها تجربه جالبی برای من بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ای کاش ها»ی یک هنرمند موسیقی

«ای کاش ها»ی یک هنرمند موسیقی