مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 23:152021-10-28اقتصادي

چرا «بازی مرکب» گرفت؟/ پروژه عادی سازی خشونت در دستور کار هالیوود!


تا به حال سریال های بسیاری در پلتفرم های معروف دنیا ساخته شده اند و هزینه های بسیاری هم برای آنها شده است، اما چرا یک سریال معمولی با داستانی تکراری نظیر «بازی مرکب» با 111 میلیون بیننده رسمی، - در 9 قسمت توسط کمپانی نتفلیکس ساخته شده که اعلام شد فصل اول آن است.

بازی مرکب در هفته نخست انتشار توانست به یکی از پربیننده ترین مینی سریال های تاریخ نتفلیکس تبدیل شود و تنها پس از گذشت 28 روز از تاریخ انتشار موفق به جذب 111 میلیون بیننده در سراسر جهان و شکستن رکورد سریال بریجرتون شد که پیش از این پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس به شمار می آمد شد.

این سریال مربوط به آن دسته از اقشار ضعیف و فرودستی است که در سلطه سرمایه داری مدرن گرفتار آمده اند و این نظام با بی رحمی و خودکامگی تمام ، آنها را مصلوب اراده، مطامع و منافع بی حد و حصر سرمایه داران متنفذ و سودجوی خود ساخته است.

نظام سرمایه داری به خشن ترین و بی رحمانه ترین شکل ممکن دست به استثمار و غارت اقشار ضعیف و فرودست جامعه می زنند؛ بدون اینکه لحظه ای دچار شرمساری یا عذاب وجدان شوند.

  در رابطه با محتوای سریال بازی مرکب با سعید مستغاثی منتقد در ادامه می خوانید: **آقای مستغاثی تحلیل شما از سریال  بازی مرکب چیست؟ لایه های پنهان این سریال چیست و به چه چیزی می خواهد بپردازد؟ -اساس سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «بازی مرکب» گرفت؟/ پروژه عادی سازی خشونت در دستور کار هالیوود!

چرا «بازی مرکب» گرفت؟/ پروژه عادی سازی خشونت در دستور کار هالیوود!