مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 00:052021-10-28سياسي

صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد فشافویه پس از 16 سال


فرماندار ویژه شهرستان ری از صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد فشافویه پس از 16 سال خبر داد.

- صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای "کنارگرد" فشافویه پس از 16 سال فرماندار ویژه شهرستان ری از صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد فشافویه پس از 16 سال خبر داد.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد گفت: سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد حسن آباد فشافویه پس از 16 سال پیگیری بخشداری این شهرستان، با هدف جلوگیری از تخریب و سودجویی افراد فرصت طلب به نام اداره میراث فرهنگی و گردشگری صادر شد.

این بنای تاریخی باقیمانده از دوره صفویان که با شماره 1342 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده آخرین بار در سال 81 توسط اداره میراث فرهنگی استان مرمت و از سال 84 این اداره پیگیر اخذ سند مالکیت بود که سند آن به نام اداره کل میراث فرهنگی استان تهران صادر شد.

وی امکان تخصیص اعتبار و بودجه جهت مرمت، احیاء، نگهداری و حفاظت مستمر و دوره ای بنا، توجه به هویت و اصالت اثر، توجه به موقعیت مناسب اثر و امکان تامین زیر ساخت های لازم، اشتغالزایی و استفاده های گردشگری و فرهنگی مناسب و تحت نظارت را از مهمترین مزایای صدور سند مالکیت این بنای تاریخی خواند و افزود: برگزاری مراسم و مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد فشافویه پس از 16 سال

صدور سند مالکیت بنای تاریخی کاروانسرای کنارگرد فشافویه پس از 16 سال