مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-29سياسي

احداث شهر جدید در شرق بندرعباس با جدیت پیگیری شود


استاندار هرمزگان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

- مهدی دوستی در این بازدید بر بهره گیری از ظرفیت صنایع غرب بندرعباس برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی تاکید کرد و گفت : این پروژه باید با بهره گیری از همه امکانات و حداکثر توان اجرایی ادامه پیدا کند.

دوستی همچنین از محل جانمایی احداث شهر جدید در شرق بندرعباس بازدید و بر پیگیری جدی این موضوع از سوی معاونت عمرانی استانداری هرمزگان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فاز اول و دوم بلوار اصلی ساحلی شرق بندرعباس به طول 10کیلومتر در حال اجرا است، اظهار کرد: در فاز اول پروژه 10 عدد کالورت پیش بینی شده که از این تعداد شش عدد به طور کامل اجرا شده، 2 کالورت در مرحله اجرای فنداسیون و دو عدد نیز در مرحله خاکبرداری است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه 11 کالورت در فاز دوم پروژه در حال انجام است که 9 عدد در مرحله اجرای دال است، خاطرنشان کرد: همچنین جدول کشی 80 درصد مسیر 10 کیلومتری انجام و لاین بندی ها مشخص شده و در صورت تامین منابع مالی، فاز اول و دوم پروژه بلوار ساحلی شرقی تا پایان سال به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهر جدید در شرق بندرعباس با جدیت پیگیری شود

احداث شهر جدید در شرق بندرعباس با جدیت پیگیری شود