مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-29اقتصادي

گردشگری در شهرداری تبریز جایگاهی ندارد/ کاهش محیط زیست تبریز!


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه در چهار سال گذشته در زمینه گردشگری اقدامات مناسبی انجام نگرفته است که باید در این زمینه تلاش های بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پتانسیل های سرمایه گذاری شهرداری منطقه 5 تبریز در راستای تدوین بسته سرمایه گذاری جامع شهر تبریز در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر بررسی شد.

سیدکاظم زعفرانچیلر رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه با اشاره به اهداف کمیسیون برای جلب گردشگر در تبریز گفت: متاسفانه در چهار سال گذشته در زمینه گردشگری اقدامات مناسبی انجام نگرفته است که باید در این زمینه تلاش های بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر برای اطلاع از پتانسیل های سرمایه گذاری مناطق شهرداری در راستای تدوین برنامه جامع سرمایه گذاری تبریز است، گفت: با مشخص شدن پتانسیل ها و نیاز های تبریز و مناطق شهرداری می توان در زمینه جلب سرمایه گذار اقدام کرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار با اشاره به توانمندی های بالای سرمایه گذاران تبریز گفت: بسیاری از سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در شهرداری تبریز جایگاهی ندارد/ کاهش محیط زیست تبریز!

گردشگری در شهرداری تبریز جایگاهی ندارد/ کاهش محیط زیست تبریز!