مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-29سياسي

الگو برداری استان سیستان و بلوچستان از مجمع خیرین شیراز  


نشست هم اندیشی فرماندار، رییس شورای شهر و جمعی از مدیران ادارات شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان با مدیرعامل و نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، - ایسنا/فارس نشست هم اندیشی فرماندار، رییس شورای شهر و جمعی از مدیران ادارات شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان با مدیرعامل و نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، با هدف الگوبرداری از اقدامات این مجمع، برگزار شد.

فرماندار شهرستان مهرستان در جلسه با اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز ضمن معرفی این شهرستان به عنوان شهری با قدمت تاریخی خواستار هم پیوندی شهرداری شیراز با شهرداری مهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، محمدرفیع دهواری افزود: از دو سال پیش حلقه اتصال مهرستان با شیراز آغاز شده است، هرچند احساس مردم سیستان و بلوچستان با شیرازی ها قدمتی طولانی دارد و هیچ شهروندی از سرزمین فارس و شیراز خاطره ناخوش ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به ساختمان درحال ساخت مرکز دیالیز در شهرستان مهرستان، این مهم را حاصل لطف و عنایت خداوند و توفیق دوستان خیر شیرازی دانست که با پیشرفت 70 درصدی در آینده ای نزدیک، شاهد افتتاح آن و نجات بیماران سرگردان دیالیزی این منطقه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگو برداری استان سیستان و بلوچستان از مجمع خیرین شیراز  

الگو برداری استان سیستان و بلوچستان از مجمع خیرین شیراز