مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-29پزشكي

7 خدمت درمان ناباروری در کشور پوشش بیمه ای ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره بیمه درمان ناباروری افزود: پس از کرونا، - معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فقط 15 درصد خدمات ناباروری که در دنیا به آن سیکل خدمت می گویند در کشور ما پوشش بیمه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره بیمه درمان ناباروری افزود: پس از کرونا، مسئله ناباروری جزو نخستین مشکلات جدی حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: برخی استان ها از جهت رشد جمعیت، شرایط نگران کننده دارند البته بخشی از این به ناباروری مربوط است و بخش بیشتر آن تمایل نداشتن و یا تأخیر در ازدواج و فرزندآوری است.

جان بابایی با اشاره به اینکه استاندارد های بیمه ای خدمات ناباروری تدوین شده است، گفت: 15 درصد خدمت ناباروری که در دنیا به آن سیکل خدمت می گویند در کشور ما پوشش بیمه ای ندارد.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: به طور میانگین در جامعه ایران با جمعیت حدود 80 میلیونی، حدود 80 هزار سیکل خدمت ناباروری داریم یعنی 7 خدمت داریم که شامل آن 15 درصد است.

وی ادامه داد: ردیف بودجه ای برای این 7 خدمت تعریف شده، اما ردیف بودجه ای آن ناپایدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 خدمت درمان ناباروری در کشور پوشش بیمه ای ندارد

7 خدمت درمان ناباروری در کشور پوشش بیمه ای ندارد