مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-29سياسي

فیس بوک به متا تغییر نام داد


واژه متاورس نخستین بار سه دهه پیش در یک رمان تخیلی استفاده شد و اکنون توجهات را در سیلیکون ولی جلب کرده و به ایده فضای مجازی مشترکی اشاره دارد که در آن می توان با استفاده از دستگاه های مختلف، - به افراد دسترسی پیدا کرد.

شرکت فیس بوک اعلام کرد در تغییر برندی که به ساخت فضای مجازی مشترک متاورس متمرکز است، از این پس متا (Meta) نام خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تغییر نام همزمان با نبرد بزرگترین شرکت رسانه اجتماعی جهان با انتقادات نمایندگان مجلس و رگولاتورها در خصوص قدرت بازار این شرکت، تصمیمات الگوریتمی و نظارت بر رفتارهای خلاف در پلتفرم هایش انجام می گیرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک در کنفرانس واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این شرکت که به صورت زنده پخش می شد، اعلام کرد نام جدید منعکس کننده بلندپروازی های این شرکت برای ساخت متاورس به جای نام یک سرویس رسانه اجتماعی است.

واژه متاورس نخستین بار سه دهه پیش در یک رمان تخیلی استفاده شد و اکنون توجهات را در سیلیکون ولی جلب کرده و به ایده فضای مجازی مشترکی اشاره دارد که در آن می توان با استفاده از دستگاه های مختلف، به افراد دسترسی پیدا کرد.

زاکربرگ گفت: در حال حاضر برند ما به شدت مرتبط به یک محصول است که نمی تواند احتمالا معرف همه کارهایی باشد که اکنون انجام می دهیم حتی اگر نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک به متا تغییر نام داد

فیس بوک به متا تغییر نام داد