مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-29اجتماعي

نورپردازی در اولویت اقدامات شهرداری ناحیه تاریخی یزد


شهردار منطقه تاریخی یزد از لزوم تکمیل طرح های ناتمام و اجرا نشده بافت تاریخی خبر داد و مسائلی مانند نورپردازی را در اولویت دانست.

- علیرضا نقوی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در دیدار با مدیر میراث فرهنگی استان یزد، با تاکید بر این که بافت تاریخی نیازمند تکمیل طرح های نیمه تمام و بعضا اجرا نشده است، اظهار کرد: به دنبال تخصیص اعتبار و تکمیل چنین طرح هایی هستم و از بودجه سال آینده در خصوص پیگیری اعتبارات لازم اقدام خواهم کرد.

این مسئول با بیان این که برخی از مناطق در بافت تاریخی نیازمند اجرای طرح بازپیرایی و ساماندهی است، گفت: بوستان شاه ابوالقاسم وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند اجرای طرحی باری بهبود وضعیت آن هستیم.

وی با بیان این که میراث فرهنگی نورپردازی بافت تاریخی نیز وضعیت خوبی ندارد، گفت: باید طرحی جامع برای نورپردازی این بافت نیز مد نظر قرار گرفته و این مهم مورد غفلت قرار نگیرد.

نقوی افزود: نورپردازی یکی از مهمترین مصادیق امنیت شهر و پدافند عامل است که باید به آن توجهی ویژه شود تا شاهد رونق شرایط و بهبود وضعیت باشیم.

وی با تاکید بر این که گردشگری شب نیز در این حین باید مورد توجه باشد، گفت: نورپدازی و توسعه بافت تاریخی منجر به رونق گردشگری خصوصا گردشگری شبانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورپردازی در اولویت اقدامات شهرداری ناحیه تاریخی یزد

نورپردازی در اولویت اقدامات شهرداری ناحیه تاریخی یزد