مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-29بين الملل

افشاگری «رأی الیوم» در ارتباط با انفجار بندر بیروت


به رغم تعلل مقامات لبنانی در علنی کردن نتایج تحقیقات مربوط به انفجار بندر بیروت، یک روزنامه الکترونیکی لندنی به نقل از منابعی آگاه جزییاتی از تحقیقات صورت گرفته در ارتباط با این انفجار را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الکترونیکی و لبنان مستقر بوده اند، فرستاده شده است.

 در ادامه احتمال داده شده است که پس از عملیات نظامی ارتش لبنان، مقاومت و ارتش سوریه و بیرون رانده شدن گروه های مسلح یادشده از منطقه، روند انتقال نیترات متوقف شده باشد.

  منابع مذکور افزودند که پس از عملیات مذکور، مقادیری از مواد در انبار شماره 12 بندر بیروت باقی می ماند و به علت جوشکاری و شلعه ور شدن آتش در نزدیکی انبار منفجر می شود.

طبق گفته این منابع، فرضیه جوشکاری در تحقیقات منطقی ترین علت برای وقوع انفجار در بندر بیروت عنوان شده است.

از سوی دیگر، رأی الیوم خبر داد که هیچ شواهدی در ارتباط با احتمال دست داشتن جنبش حزب الله لبنان در روند انتقال نیترات آمونیوم و انبار کردن و.

وجود ندارد.

این روزنامه در پایان خبر داد که قاضی پرونده قصد داشته که پرونده را مختومه اعلام کند و حکمی ظنی در این خصوص صادر کند؛ اما دادستانی پافشاری کرده است که اظهارات میشل سلیمان رییس جمهور سابق و تمام سلام نخست وزیر اسبق لبنان پیش از صدور حکم شنیده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری «رأی الیوم» در ارتباط با انفجار بندر بیروت

افشاگری «رأی الیوم» در ارتباط با انفجار بندر بیروت