مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-29ورزشي

عجایب شهر فوتبال ایران


در فصول گذشته شاهد بودیم که مربیان در هفته های چهارم و پنجم از تیم های خود اخراج می شدند یا به هر نحوی کنار می رفتند اما این رخداد در فصل جاری به هفته دوم رسید! - در فصول گذشته شاهد بودیم که مربیان در هفته های چهارم و پنجم از تیم های خود اخراج می شدند یا به هر نحوی کنار می رفتند اما این رخداد در فصل جاری به هفته دوم رسید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد.

اگر تا قبل از این تیم های عربی را به واسطه اخراج زودهنگام مربیان مورد مورد نقد و انتقاد قرار می دادیم، اکنون این معضل گریبان فوتبال ایران را گرفته و مربیان شاغل در بالاترین سطح فوتبال ایران هیچ اطمینانی از فردای خود ندارند.

در فصول گذشته شاهد بودیم که برخی مربیان در هفته های چهارم و پنجم از تیم های خود اخراج می شدند یا به هر نحوی کنار می رفتند اما این مساله امسال به هفته های اول رسیده و رضا مهاجری، سرمربی سابق شهرخودرو بعد از انجام بازی هفته نخست، از نیمکت مربیگری کنار گذاشته شد.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که مهاجری بعد از غیبت تیمش در هفته دوم بازی ها به علت اعتصاب بازیکنان، به تمرین تیمش رفت و در کمال شگفتی با اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید تیم مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجایب شهر فوتبال ایران

عجایب شهر فوتبال ایران