مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-29سياسي

استاندار همدان در دوران اصلاحات حتی یک روز در وزارت کشور نبود


مشاور اجرایی استاندار همدان، گفت: استاندار جدید این استان در دوران اصلاحات، حتی یک روز در وزارت کشور، حضور نداشت.

- محمدرضا غلامی پاک جمعه 7 آبان ماه در اولین نشست بررسی نظام مسائل استان همدان، اظهار کرد: برخی در استان همدان، نگران بودند آقای قاسمی فرزاد، استاندار همدان، اصلاح طلب باشد اما باید بگویم ایشان 66 ماه در اسارت بوده و در دوران اصلاحات، یک روز در وزارت کشور، حضور نداشته است.

غلامی پاک تصریح کرد: در 9 دی، آقای قاسمی فرزاد می گوید که سران فتنه باید از مردم و رهبری عذرخواهی کنند و پس از مدت کوتاهی از فرمانداری پاکدشت عزل شده است.

وی ادامه داد: در استان ما استاندار غیربومی بود و به بومی ها امتیازی نمی دانند، آقای قاسمی فرزاد اهل همدان است و ایشان کاملاً مستقل انتخاب شده و هیچ فردی در انتخاب وی، نقشی نداشته است.

مشاور اجرایی استاندار همدان با بیان اینکه ما باید بتوانیم به ارزش های واقعی انقلاب اسلامی بازگردیم، خاطرنشان کرد: در دولت قبل به جای امت و مستضعف می گفتند مردم و قشر آسیب پذیر و واژه های ارزشی ما را از ما گرفتند که باید تلاش کنیم این واژه ها را برگردانیم.

غلامی پاک در رابطه با این جلسه، اظهار کرد: جوانان حاضر در این مراسم، در عرصه های مختلف استان فعال هستند و از همه جوانان، بدون سلیقه و گرایش دعوت شده تا در اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان در دوران اصلاحات حتی یک روز در وزارت کشور نبود

استاندار همدان در دوران اصلاحات حتی یک روز در وزارت کشور نبود