مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-29بين الملل

مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می کند


مایکروسافت از برنامه های خود برای استخدام 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبر ظرف چهار سال آینده خبر داده و برای یافتن اشخاص مناسب با دانشگاه ها همکاری می کند.

- به نقل از رویترز، مایکروسافت قصد دارد به 25 هزار دانشجوی رشته های مرتبط با امنیت سایبری بورس تحصیلی یا کمک مالی بدهد و 150 استاد دانشگاه را در دانشگاه های مختلف آمریکا را تحت آموزش قرار دهد.

مایکروسافت همچنین برنامه های درسی مورد نیاز دانشگاه ها در این حوزه را به رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

براد اسمیت رییس مایکروسافت به تازگی در یک کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد: ظرف سه سال آینده ده ها میلیون دلار صرف تلاش برای ارائه آموزش های سایبری خواهد شد و این طرح آغازین است و سقف آن چیزی که مایکروسافت قصد دارد به آن برسد، محسوب نمی شود.

تلاش های مایکروسافت در زمینه ارتقای امنیت سایبری آمریکا پس از آن آغاز شده که این کشور با پیچیده ترین حملات سایبری بر علیه خود مواجه شده است.

از جمله این حملات می توان به هک شرکت سولارویندز و سرقت اطلاعات ده ها وزارتخانه و شرکت خصوصی در آمریکا و نیز هک شرکت کولونیال و اختلال در سوخت رسانی به بخش هایی از آمریکا اشاره کرد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در آگوست گذشته جلسه ای را با مدیران شرکت های بزرگ فناوری در این کشور برگزار کرد و خواستار ارتقای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می کند

مایکروسافت 25 هزار نفر در حوزه امنیت سایبری استخدام می کند