مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-29اجتماعي

70 درصدی دانش آموزان خراسان رضوی واکسن زدند/ افزایش بازماندگان از تحصیل


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به واکسیناسیون 70 درصدی دانش آموزان 12 تا 18 ساله استان، مدارس متوسطه دوم از نیمه آبان ماه به صورت حضوری فعال می شوند.

- به گزارش، قاسمعلی خدابنده در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیرساز زنده یاد قاضی قوچان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به لحاظ کمیت و کیفیت پروژه های احداثی در سطح کشور پیشتاز هستند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجمع خیرین مدرسه ساز از سال 1370 در استان خراسان رضوی، ادامه داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار 600 خیر نیک اندیش عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان هستند که در سال های اخیر نیز شاهد حضور پر رنگ بانوان خیر در امر پسندیده مدرسه سازی بوده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: میانگین سرانه فضاهای آموزشی استان 4/3 مترمربع است، این در حالی است که این میانگین در سطح کشور 5/3 متر مربع است که پیش بینی استاندارد فضای آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، 8 / 3 متر مربع است.

وی بیان کرد: هم زمان با آغاز سال تحصیلی جاری، یک هزار و 35 کلاس درس در قالب 276 پروژه در سطح استان به بهره برداری رسید که در حال حاضر نیز بیش از 500 پروژه در سطح استان در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصدی دانش آموزان خراسان رضوی واکسن زدند/ افزایش بازماندگان از تحصیل

70 درصدی دانش آموزان خراسان رضوی واکسن زدند/ افزایش بازماندگان از تحصیل