مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-29سياسي

مدیران از پشت میز نشینی پرهیز کنند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، بر پرهیز مدیران از پشت میز نشینی تاکید کرد و گفت: کارهای بر زمین مانده - به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث شده رنج مردم دوچندان شود، گفت: ما هم که در وزارت بهداشت کار می کنیم باید از رنج مردم در رنج باشیم و برای بهبود شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم؛ می دانم دوستانی که در وزارت بهداشت کار می کنند حساسیت لازم را دارند.

پورحسینی خطاب به معاونان و مدیران حاضر در مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، عنوان کرد: معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت بیشترین ارتباط را به طور مستقیم و غیر مستقیم با مردم دارد؛ باید خوشحال باشید از اینکه در حوزه ای مشغول فعالیت هستید که نمایندگان مردم به طور مداوم به شما مراجعه کرده و با دغدغه مندی مسائل و مشکلات آنها را پیگیری می کنند.

مشاور وزیر بهداشت تصریح کرد: دوستان تلاش زیادی می کنند و تک تک خواسته های مردم از هر آیین و مذهبی که از طریق نماینده ها مطرح می شود را پیگیری می کنند که ان شاءالله این روند ادامه دار خواهد بود؛ ما قادر به قدردانی از شما نیستیم و امیدواریم خداوند به کار شما اجر دهد.

باید از پشت میزنشینی پرهیز کرد در ادامه مراسم، حسنعلی غفاری معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، با بیان اینکه امیدواریم از عهده انجام همه امورات مربوط به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از پشت میز نشینی پرهیز کنند

مدیران از پشت میز نشینی پرهیز کنند