مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-29بين الملل

ادعای معاون ترامپ: احیای برجام، ایران را جسورتر می کند


معاون رییس جمهور سابق آمریکا با ادعای افزایش تهدیدهای ایران برای منطقه در پی احیای احتمالی توافق هسته ای، مدعی شد سیاست دولت کنونی واشنگتن در برابر تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم اذعان قریب به اتفاق سران کشورهای مختلف مبنی بر شکست خوردن سیاست موسوم به فشار حداکثری در دولت پیشین آمریکا به ریاست دونالد ترامپ اما ادعاهای مقامات سابق آن دولت همچنان ادامه دارد.

مایک پنس معاون ترامپ در زمان حضورش در کاخ سفید، روز پنجشنبه ادعا کرد تلاش های جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا برای احیای توافق هسته ای ایران، خطر افزایش ستیزه جویی های منطقه ای بیشتر از سوی تهران را به دنبال دارد.

به نوشته وبگاه را برمی انگیزد .

در حالی که جهانیان بارها شاهد جنایات دولت آمریکا در حق مردم خود و سرکوب وحشیانه تظاهرات ها و اعتراضات به تبعیض، نژادپرستی و ضعف کاخ سفید بودند؛ اما این پنس است که دولت ایران را ظالم خطاب کرده و ادعاهای بی اساسی را علیه سران تهران مطرح کرد.

وی در ادامه اظهارات بی شرمانه خود، گروهک تروریستی منافقین را - که بیش از 17 هزار ایرانی را قربانی عملیات های تروریستی خود کرده اند - به عنوان یک جایگزین سازمان یافته، کاملا آماده، واجد شرایط و مورد حمایت مردمی برای دولت فعلی ایران توصیف کرد و مریم رجوی سرکرده ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای معاون ترامپ: احیای برجام، ایران را جسورتر می کند

ادعای معاون ترامپ: احیای برجام، ایران را جسورتر می کند