مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-29فرهنگي

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش


مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به نمایندگی از رییس رسانه ملی به عیادت احمدرضا معتمدی کارگردان رفت که در بیمارستان بستری است.

- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به عیادت احمدرضا معتمدی کارگردان رفت و در این دیدار گفت: بسیاری از دوستان فکری و فرهنگی کشورمان منتظرند که دکتر احمدرضا معتمدی دوباره به دانشگاه بازگردد، تدریس کند و کار بسازد.

وی افزود: هم دانشجویان و هم فضای سینمایی کشور برای شما آرزوی توفیق و بهبودی دارند و منتظر حضور شما در سینما و دانشگاه هستند.

احمدرضا معتمدی، دکترای فلسفه هنر دانشگاه علامه طباطبایی هم در این دیدار با آرزوی توفیق رسانه ملی در دوره ریاست دکتر جبلی گفت: خواهش می کنم در دوره جدید هفت فیلمی را که ساختم صداوسیما بدون جرح و تعدیل پخش کند.

وی از قاعده بازی به عنوان فیلمی در گونه فلسفی- کمدی یاد کرد و گفت: با جرح و تعدیل ها، مردم شوخی های فیلم را متوجه نمی شوند.

نکته مهم من در این فیلم آن است که پست مدرنیسم برای ما یک غنیمت است؛ لازم نیست کشورمان اقتصاد لیبرال را دوباره تجربه کند و دچار بحران های سرمایه داری شود.

وی در بخش دیگری از دیدار صمیمی از دغدغه های دیگرش هم گفت و خبر داد: کتاب آخرم با عنوان فلسفه مارتین هایدگر به خاطر نداشتن بودجه برای ترجمه، نیمه کاره ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش