مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-29اقتصادي

اخلال در سامانه پمپ های بنزین نتیجه کم توجهی امنیتی به فضای سایبری است


علی مزروعی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اتفاقی که در مورد حمله سایبری به سامانه کارت سوخت رخ داد از جهت مختلفی اعم از اهداف حمله، - علی مزروعی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اخلال در سامانه پمپ های بنزین کشور را نتیجه کم توجهی امنیتی به فضای سایبری دانست.

علی مزروعی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اتفاقی که در مورد حمله سایبری به سامانه کارت سوخت رخ داد از جهت مختلفی اعم از اهداف حمله، کیفیت مدیریت بحران و راه های پیشگیری از اقدامات مشابه قابل بررسی است.

اینکه در سالگرد اعتراضات بنزینی سال 98 این اقدام رخ میدهد و بعدا نیز تصاویر تابلو نوشت های خیابان های سطح شهر فضای مجازی را پر میکند نشان از این دارد که یک اتاق فکر توانمند برای ضعیف نشان دادن دولت در پشت قضیه فعال شده است تا با توسل به این امر و تداعی اتفاقات گذشته افکار عمومی را تحریک به اعتراض میدانی کند.

اما جدای از اتفاقات رخ داده مواردی در خارج از مرز های ایران رخ میدهد که با توجه به سابقه تاریخی برخی جریان ها برای دسیسه چینی در موارد مشابه میشود انگشت اتهام را به سمت آن ها گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال در سامانه پمپ های بنزین نتیجه کم توجهی امنیتی به فضای سایبری است

اخلال در سامانه پمپ های بنزین نتیجه کم توجهی امنیتی به فضای سایبری است