مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-29فرهنگي

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به عیادت احمدرضا معتمدی کارگردان رفت و در این دیدار گفت: - مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به نمایندگی از رییس رسانه ملی به عیادت احمدرضا معتمدی کارگردان رفت که در بیمارستان بستری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به عیادت احمدرضا معتمدی کارگردان رفت و در این دیدار گفت: بسیاری از دوستان فکری و فرهنگی کشورمان منتظرند که دکتر احمدرضا معتمدی دوباره به دانشگاه بازگردد، تدریس کند و کار بسازد.

وی افزود: هم دانشجویان و هم فضای سینمایی کشور برای شما آرزوی توفیق و بهبودی دارند و منتظر حضور شما در سینما و دانشگاه هستند.

احمدرضا معتمدی، دکترای فلسفه هنر دانشگاه علامه طباطبایی هم در این دیدار با آرزوی توفیق رسانه ملی در دوره ریاست دکتر جبلی گفت: خواهش می کنم در دوره جدید هفت فیلمی را که ساختم صداوسیما بدون جرح و تعدیل پخش کند.

وی از قاعده بازی به عنوان فیلمی در گونه فلسفی- کمدی یاد کرد و گفت: با جرح و تعدیل ها، مردم شوخی های فیلم را متوجه نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش

درخواست احمدرضا معتمدی از صداوسیما برای پخش فیلم هایش