مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-29سياسي

فساد ستیزی سرلوحه استاندار گیلان و شهردار رشت باشد


خطیب جمعه رشت فساد ستیزی را از انتظارات مردم از استاندار گیلان و شهردار رشت دانست و گفت: اگرچه نقد همیشه کمک حال است اما تخریب نه و باید از مدیران حمایت کرد و کمک کنیم تا مشکلات حل شود.

- تغییر رویکرد ایران از برد_برد به اقدام در مقابل اقدام/ چرا به جای عقب انداختن حقوق کارگران حقوق مدیران را عقب نمی اندازید؟! امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران به طرف های اروپایی می خواهد بگوید آنچه درگذشته بود گذشت و رویکرد ایران از تعبیر برد_ برد به تعبیر اقدام اقدام تغییر کرده است، گفت: اقدام در مقابل اقدام یعنی اگر ایران قدمی برداشت باید طرف مقابل هم قدم بردارد نه اینکه مثل در سیاست برد برد ، آمریکا برد کند و ایران هیچ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول سخن می گویند مقصود لشکرکشی نیست بلکه مقصود این است که ملت ایران در مقابل کید و دست اندازی های سیاسی دشمن با شدت و قدرت ایستادگی کرده و مقاومت در پیش می گیرند.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با استکبار یعنی برملا کردن و خنثی نمودن حیله ها و کیدهای آمریکا در هرجای جهان، گفت: اخیراً سران کنفرانس اسلامی به محضر رهبر انقلاب رسیدند و رهبری در دو محور جامعیت اسلام و وحدت امت اسلامی با آن ها سخن گفته و توصیه هایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد ستیزی سرلوحه استاندار گیلان و شهردار رشت باشد

فساد ستیزی سرلوحه استاندار گیلان و شهردار رشت باشد