مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-29فناوري

افتتاح 77 میلیارد ریال پروژه ارتباطی در سپیدان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از بهره برداری پروژه های ارتباطی شهرستان سپیدان با 77 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

- مهرداد سهرابی جمعه 7 آبان در آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی شهرستان سپیدان گفت: از 65 کیلومتر فیبر نوری روستایی تار و ارتقای سایت روستای کمهر به اینترنت پرسرعت، با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و برقراری ارتباطی امن و با سرعت، با اعتبار 77 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) بهره برداری شد.

او خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح توسعه ارتباطات روستایی (تار) از طریق فیبر نوری را در راستای ارتقای کیفیت ارتباطات مخابراتی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در مناطق روستایی و کم برخوردار کشور در دستور کار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس اظهار کرد: با افتتاح پروژه فیبر روستایی تار در شهرستان سپیدان به طول 65 کیلومتر، 11 روستا با جمعیت بیش از سه هزار نفر و همچنین 5 سایت همراه اول و 3 مرکز تلفن ثابت که در مسیر اجرای طرح قرار دارند تحت پوشش زیرساخت پایدار و پرظرفیت این شبکه قرار گرفته و علاوه بر اینکه امکان ارائه خدمات اینترنت و دیتا با پهنای باند بالاتر و کیفیت مطلوب از طریق افزایش ظرفیت مراکز مخابراتی برای ساکنین روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 77 میلیارد ریال پروژه ارتباطی در سپیدان

افتتاح 77 میلیارد ریال پروژه ارتباطی در سپیدان