مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-29سياسي

«علی لندی» تکمیل کننده روحیه بسیجی امثال شهید فهمیده هاست


امروز نوجوانان ما مانند شهیدفهمیده ها در میدان هستند و از دل آن ها، امثال شهید «علی لندی »ها تکمیل کننده روحیه بسیجی شهدا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، خواهران شهید محمدحسین و داود فهمیده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز جمعه هفتم آبان ماه با تأکید بر اینکه پدر شهیدان فهمیده رسالت بزرگی در تبیین ایثار و شهادت داشت، بیان داشت: در تمام جوامع بشری ارزش هایی وجود دارند که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را شکل می دهند.

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش هایی است که در تاریخ ایران اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخورداراست که این امر، الهام دهنده مسلمانان در مسیر تعالی و کمال است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموزی افزود: هشت سال دفاع مقدس، بیان خاطرات آن و حماسه آفرینی ایثارگران و لزوم توجه و گسترش آن در جامعه همیشه مورد تأکید بوده است.

نوجوانان و جوانان در آن زمان مخلصانه در مقابل دشمن ایستادند و امروز نیز نوجوانان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در مقابل تمام حربه های دشمن ایستاده اند و مقاومت خواهند کرد.

راهی که پیش روی آینده سازان انقلاب است خواهر شهیدان فهمیدن اظهار داشت: با تأسی از شهدا، امام شهدا و  فرمان رهبر انقلاب، آینده سازان انقلاب با تأکید بر تعلیم و تریبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی لندی» تکمیل کننده روحیه بسیجی امثال شهید فهمیده هاست

«علی لندی» تکمیل کننده روحیه بسیجی امثال شهید فهمیده هاست