مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-29اقتصادي

آغاز عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان شرقی


مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش تولید در دیمزارهای استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

جلال رحیم زاده در گفت وگو با خبرنگاران، بیان کرد: در سالزراعی جاری نیز جهت حمایت از کشاورزان دیم کار و حفظ پایداری تولید در مزارع دیم استان با هماهنگی و حمایت مالی ستاد فرمان امام (ره)، صندوق بیمه محصولات کشاورزی نسبت به عقد قرارداد بیمه محصولات زراعی طرح جهش تولید در دیمزارها اقدام می کند.

وی افزود: از کلیه کشاورزان دیم کار استان درخواست می شود تا با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی دهستان ها و شهرستان ها، برای اجرای طرح جهش تولید مزارع خود نسبت به عقد قرارداد بیمه اقدام و از حمایت ها و تخفیف های شامل طرح استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، وی به تفاهم نامه امضا شده بین وزارت جهادکشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: پشتیبانی مالی، مساعدت در تامین بذر، سموم و کود بذرمال رایگان، آموزش و ترویج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان شرقی

آغاز عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان شرقی