مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-29بين الملل

درخواست لبنان از روسیه برای دریافت تصاویر ماهواره ای انفجار بیروت


رهبران حزب الله از جمله سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت لبنان بارها بر لزوم برکناری «طارق البیطار» قاضی تحقیق پرونده انفجار بندر بیروت تأکید کرده اند.

- رهبران حزب الله از جمله سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت لبنان بارها بر لزوم برکناری طارق البیطار قاضی تحقیق پرونده انفجار بندر بیروت تأکید کرده اند.

لبنان روز جمعه به صورت رسمی از روسیه خواست تصاویر ماهواره ای خود در باره انفجار سهمگین بندر بیروت را در اختیار این کشور قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از صفحه توییتری ریاست جمهوری لبنان، میشل عون به صورت رسمی این درخواست را از سفیر مسکو در بیروت کرده است.

این درخواست چند روز پس از آن صورت می گیرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه ضمن اعلام آمادگی خود برای کمک به لبنان گفته بود: چگونگی کمک در تحقیقات انفجار بندر بیروت را بررسی خواهیم کرد و اگر تصاویر ماهواره ای فراهم باشد، آن را ارائه خواهیم کرد.

وی در این باره گفته بود که انفجار بیروت به این دلیل رخ داد که برخی به دنبال آن بودند تا از طریق فروش کود با قیمت بالاتر، سود کسب کنند.

پوتین درپایان خاطرنشان کرد: ما در روسیه بسیار برایمان مهم خواهد بود که یک بستر مشترک بدون درگیری برای توافق میان گروه های لبنانی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لبنان از روسیه برای دریافت تصاویر ماهواره ای انفجار بیروت

درخواست لبنان از روسیه برای دریافت تصاویر ماهواره ای انفجار بیروت