مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-29سياسي

فضای مجازی کشور نیازمند تحول است


فضای مجازی کشور نیاز به انقلاب و تحول دارد چرا که مدت ها است درگیر جنگ سایبری شده ایم.

- ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم اظهار داشت: روز جمعه روزی است که مؤمنین برای قیام و ظهور حضرت حجت سلام الله علیه منتظر هستند، همه بشریت از ابتدای خلقت تا امروز برای آمدن آخرین منجی برای نجات از نفاق و دورویی، برای نجات از ستم و ظلم مستکبرین عالم منتظر مانده اند.

وی اضافه کرد: هر اندازه ما برای این انتظار مقدمه سازی کنیم و تربیت ما تربیت مهدوی باشد و دل ها را به هم نزدیک تر کنیم، کینه ها را کمتر کنیم، اختلاف ها را کنار بگذاریم این امر مهم زودتر محقق خواهد شد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در غافل نشدن از مکر دشمن می فرماید که به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض می کنم چه در جنگ، چه در صلح؛ بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خواران خصوصاً آمریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته، لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم.

نباید از تحرکات و رفتار دشمن غافل شد وی افزود: نباید از تحرکات و رفتار دشمن غافل شد زیرا نمونه آن اینکه در همین هفته شاهد ایجاد اشکال در سامانه های پمپ بنزین ها بودیم که می خواستند دوباره کشور را به سمت فتنه های پلید خودشان ببرند که با هوشیاری و صبر مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی کشور نیازمند تحول است

فضای مجازی کشور نیازمند تحول است