مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-29سياسي

مردم در توطئه بنزینی دشمن هوشمندانه عمل کردند


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت نشان داد دشمن دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد، گفت: مردم در این توطئه هوشمندانه عمل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کنفرانس وحدت اسلامی پرداخت و گفت: همانطور رهبری فرمودند دلیل تاکید بسیار جمهوری اسلامی بر مسئله وحدت وجود فاصله در این حوزه است و دخالت های مستقیم و آشکار دشمن بر مسئله شیعه و سنی خود بر اهمیت این موضوع اضافه می کند.

امام جمعه اسالم در ادامه با گرامیداشت یوم الله 13 آبان به بیان مناسبت های این روز پرداخت و تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در اعتراض به قانون استعماری کاپیتولاسیون را سر منشأ یک هجرت جهت شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید و دانشجویان پیرو خط امام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و قطع دست آمریکا از ایران را ثمره این انقلاب دوم دانست و افزود: اسناد کشف شده از لانه جاسوسی ثابت کرد در همان مدت کوتاه آمریکا به دنبال طراحی نقشه های شوم جهت براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام باقری با تشریح معنای واژه استکبار بر اساس آیات قرآن، آمریکا را مصداق عینی ابلیس در زمان حاضر عنوان کرد که با تکبر و خودبرتربینی سعی دارد که بر همه جهان سلطه پیدا کند ولی این نظام مقدس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در توطئه بنزینی دشمن هوشمندانه عمل کردند

مردم در توطئه بنزینی دشمن هوشمندانه عمل کردند