مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-29سياسي

تسخیر لانه جاسوسی نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز شاهد افول و نزول و سقوط نقش آمریکا در دنیا هستیم و این محصول مقاومت جوانان و مردم انقلابی است که در مراسم روز 13 آبان امسال نیز بر این مساله تاکید خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز شاهد افول و نزول و سقوط نقش آمریکا در دنیا هستیم و این محصول مقاومت جوانان و مردم انقلابی است که در مراسم روز 13 آبان امسال نیز بر این مساله تاکید خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (هفتم آبان ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: قاچاق سوخت امروز به عنوان زخم کهنه دامن گیر کشور شده که بخشی از آن محصول فقر و بیکاری است، اما مهم ترین مساله قاچاق سوخت به تفاوت قیمت ها در داخل و خارج از کشور برمی گردد.

وی با تاکید بر توجه و ریشه یابی بر مساله قاچاق سوخت افزود: در این پدیده متاسفانه سرمایه این ملت که با زحمت تبدیل به فرآورده می شود توسط گروه های مختلف و بعضا سودجویان با قیمت گزاف به کشتی های غول پیکر غربی فروخته می شود.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: درحالی که 80 درصد شهرهای آباد دنیا را شهرهای ساحلی تشکیل می دهند، اما متاسفانه در سواحل استان های جنوبی ایران از جمله هرمزگان ما با پدیده شوم قاچاق سوخت مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر لانه جاسوسی نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود

تسخیر لانه جاسوسی نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود