مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29سياسي

گروه ها و احزاب و جریانات استان از استاندار همدان سهم خواهی نکنند


از همه گروه ها، احزاب و تمام جریانات استان درخواست داریم اینگونه نباشد که از استاندار جدید سهم خواهی کنیم اگر کسی برای آیت الله رییسی زحمت کشیده عقیده اش بر این بوده و همه مردم نیز برای رییسی تلاش کرده اند و رییس جمهور به همه مردم تعلق دارد.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: از همه گروه ها، احزاب و تمام جریانات استان درخواست داریم اینگونه نباشد که از استاندار جدید سهم خواهی کنیم اگر کسی برای آیت الله رییسی زحمت کشیده عقیده اش بر این بوده و همه مردم نیز برای رییسی تلاش کرده اند و رییس جمهور به همه مردم تعلق دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید همدان اظهارکرد: در انتخاب فرماندار شهرستان اسدآباد اگر قرار است رویه ای ایجاد شود دخالت نمی کنم با توجه به اینکه شهرستان اسدآباد از شهرهای حساس و مهم استان به شمار می رود از استاندار جدید همدان انتظار داریم نیرویی انقلابی،مطمئن، پخته و کار آزموده و با تجربه و میانسال که توانایی مدیریت شهرستان را در مواقع بحران ها داشته باشد برای شهرستان انتخاب کند.

وی افزود: از همه گروه ها،احزاب و تمام جریانات استان درخواست داریم اینگونه نباشد که از استاندار جدید سهم خواهی کنیم اگر کسی برای آیت الله رییسی زحمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه ها و احزاب و جریانات استان از استاندار همدان سهم خواهی نکنند

گروه ها و احزاب و جریانات استان از استاندار همدان سهم خواهی نکنند