مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29اجتماعي

مدیریت پسماندها در دریا و سواحل استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: مدیریت پسماندها در دریا و سواحل استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود.

- ، فرهاد قلی نژاد ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مدیریت پسماندها در سواحل و دریا اظهار داشت: مشارکت مردم در موفقیت برنامه مدیریت پسماندها در ساحل و دریا بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح و اصولی پسماندها در سواحل و دریا نیازمند همکاری ارگان ها و دستگاه های دولتی مرتبط نظیر شهرداری ها، سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان شیلات است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: برنامه مدیریت پسماندها در سواحل استان در دو سال اخیر مورد توجه قرار گرفته و نظارت بر کشتی ها و شناورهای دریایی وفق کنوانسیون های بین المللی با همکاری اداره کل بنادر در حال انجام است.

حفاظت از اکوسیستم دریایی وی تاکید کرد: راه یابی و تخلیه زباله و پسماندها در دریا و سواحل یکی از آلودگی های محیط زیست اکوسیستم دریایی در دریاها و اقیانوس ها است که ضرورت دارد با توجه به اثرات نامطلوب پسماندها و زباله ها بر دریا و تنوع زیستی آن مدیریت پسماندها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قلی نژاد ادامه داد: مدیریت اصولی پسماندها در راستای جلوگیری از تخلیه و ورود انواع پسماندها به دریا، نیازمند اقدامات مهم است و باید مدیریت پسماندها هم در خشکی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماندها در دریا و سواحل استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود

مدیریت پسماندها در دریا و سواحل استان بوشهر باید جدی تر گرفته شود