مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-29سياسي

علم الهدی صهیونیست ها را تهدید کرد


علم الهدی گفت که نظام صهیونیستی لاف گزافی را اعلام کرد و گفت قصد حمله به مراکز هسته ای ایران را داریم؛ صهیونیست ها اگر بخواهد این غلط را بکند نابودی خودشان را که چند سال دیگر است تسریع کرده و قطعا وجب به وجب اسراییل زیر موشک قرار می گیرد.

- حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست درباره تقوای عملی در تعامل با همسایه بود و عنوان شد که وجود مقدس امام سجاد(ع) در دعای بیست و ششم صحیفه سجادیه مسائلی را برای تعامل با همسایه بیان کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رفع نیاز قبل از درخواست یکی از مهمترین مصادیق تقوای عملی در تعامل با همسایه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن قبلا می گفت گزینه نظامی روی میز است اما مدتی است همین شعار را هم نمی دهند زیرا می دانند قدرت نظامی ندارند و با صلابت یک امت غیور مقابل هستند.

علم الهدی افزود: نظام صهیونیستی لاف گزافی را اعلام کرد و گفت قصد حمله به مراکز هسته ای ایران را داریم اما به نقل تاریخ باقی ماند و جرات نداشت و اکنون نیز که این حرف را زد همه مسخره کردند.

صهیونیست ها اگر بخواهد این غلط را بکند نابودی خودشان را که چند سال دیگر است تسریع کرده و این گونه نیست که نظام اسلامی بخواهد نگاه کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی صهیونیست ها را تهدید کرد

علم الهدی صهیونیست ها را تهدید کرد