مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-29سياسي

افغانستان نیازمند حکومتی با مشارکت همه اقوام است


تنها راه حل افغانستان برای خروج از بحران ایجاد حکومتی با مشارکت فراگیر همه اقوام و اقشار مردم بدون دخالت های خارجی و بیگانگان است.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری کنفرانس تهران با موضوع نشست همسایگان افغانستان، ابراز کرد: افغانستان نیازمند راه حلی برای برون رفت از بحران فعلی و رسیدن به آرامش پایدار است.

وی با بیان اینکه تنها راه حل رسیدن به این مهم ایجاد حکومتی با مشارکت فراگیر همه اقوام و اقشار مردم بدون دخالت های خارجی و بیگانگان است، افزود: باید همه اقشار مردم این کشور در سرنوشت شأن دخیل باشند.

وحدت آحاد مسلمانان امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه وحدت همه امت اسلام در سایه ادای حق جامعیت اسلام محقق می شود، گفت: این موضوع یکی از مهمترین مسائل مطروحه در کنفرانس وحدت و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که به مثابه راهبردی برای وحدت افزایی بین آحاد مسلمانان محسوب می شود.

رستمیان با بیان اینکه عدل و عدالت مهمترین هدف بعثت فرستادگان خداوند است، تاکید کرد: وحدت مسلمانان و تصمیم سازی با استفاده از پیوست عدالت در واقع رویکردی وحدت بخش در بین آحاد جوامع مسلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان نیازمند حکومتی با مشارکت همه اقوام است

افغانستان نیازمند حکومتی با مشارکت همه اقوام است