مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-29سياسي

برگزاری جشنواره تلاوت های مجلسی در طاق بستان/ آرش سوری قاری برگزیده کرمانشاه شد


مرحله استانی جشنواره تلاوت های مجلسی در کرمانشاه با رقابت راه یافتگان به این مرحله در مسجدالنبی (ص) طاق بستان برگزار شد و آرش سوری با کسب بیشترین رأی به عنوان نماینده استان کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی در کرمانشاه با رقابت راه یافتگان به این مرحله در مسجدالنبی (ص) طاق بستان برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال مردم قرآن دوست کرمانشاه برگزار شد قاریان، حافظا و اساتید قرآن به همراه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه  استان حضور داشتند، همچنین وحید نظریان از قاریان خوش خوان کشورمان دبیر این رقابت ها بود.

نظریان طی سخنانی در این محفل نورانی ضمن خوشامدگویی و ابراز رضایت از نحوه شرکت علاقه مندان در مرحله مقدماتی گفت: مرحله مقدماتی یا شهرستانی جشنواره تلاوت های مجلسی در کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شد و قاریان آثار خود را طبق ضوابط اعلام شده به دبیرخانه ارسال کردند که نهایتاً 36 اثر از تلاوت قاریان استان کرمانشاه داوری شد و هفت اثر برگزیده به مرحله فینال استان راه یافت.

در ادامه داود جعفری دبیر جشنواره کشوری تلاوت های مجلسی ضمن ارائه توضیحات و بیان اهداف جشنواره گفت: ظرفیت این جشنواره به علت مردمی بودن و همراهی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تلاوت های مجلسی در طاق بستان/ آرش سوری قاری برگزیده کرمانشاه شد

برگزاری جشنواره تلاوت های مجلسی در طاق بستان/ آرش سوری قاری برگزیده کرمانشاه شد