مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-29اقتصادي

53 جایگاه در لرستان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت: تا کنون 53 جایگاه در این استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در سطح استان لرستان 88 جایگاه سوخت فعال وجود دارد که حدود 50 درصد جایگاه های استان در شهرها و جاده های ارتباطی استان در مدار ارائه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت گیری در این جایگاه ها امکان پذیر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به اینکه تاکنون 53 جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این جایگاه ها فراهم شده است، اضافه کرد: 9 گروه در سطح استان در حال فعال سازی جایگاه ها در شهرها و جاده های ارتباطی هستند که امیدواریم که با تلاش شبانه روزی همکاران بتوانیم تمام جایگاه های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت رسانی بازگردانیم.

بهرامی اظهار داشت: اکنون در خرم آباد 15 جایگاه، بروجرد 12 جایگاه، ازنا دو جایگاه، الیگودرز هفت جایگاه، دورود هفت جایگاه، کوهدشت یک جایگاه، پلدختر چهار جایگاه، دوره چگنی دو جایگاه و دلفان سه جایگاه به سامانه هوشمند متصل شده و طبق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 جایگاه در لرستان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند

53 جایگاه در لرستان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند