مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-29اقتصادي

اتصال 53 جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: 53 جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شد.

- پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در لرستان نیز ایجاد شد.

وی افزود: در سطح لرستان 88 جایگاه سوخت فعال وجود دارد که حدود 50 درصد جایگاه های استان در شهرها و جاده های ارتباطی در مدار ارائه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت گیری در این جایگاه ها امکان پذیر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان اضافه کرد: تاکنون 53 جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این جایگاه ها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: 9 گروه در سطح استان در حال فعال سازی جایگاه ها در شهرها و جاده های ارتباطی هستند که امیدواریم که با تلاش شبانه روزی همکاران بتوانیم تمام جایگاه های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت رسانی بازگردانیم.

این مسئول گفت: اکنون در خرم آباد 15 جایگاه، بروجرد 12 جایگاه، ازنا 2 جایگاه، الیگودرز 7 جایگاه، دورود 7 جایگاه، کوهدشت یک جایگاه، پلدختر 4 جایگاه، چگنی 2 جایگاه و دلفان 3 جایگاه به سامانه هوشمند متصل شده و طبق روال سابق سوخت در حال عرضه توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 53 جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

اتصال 53 جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند