مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 14:502021-10-29اجتماعي

جزییات شنیده نشده از نجات گربه وحشی به دست روستایی زیان دیده


علی کشمیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هفته گذشته یک گربه وحشی وارد منزلی در یکی از روستاهای اطراف مشهد شده و سراغ لانه مرغ ها رفت و در این حمله بیش از 60 مرغ و کبوتر را از بین برده و خودش نیز همانجا گرفتار شد.

این فعال حقوق حیوانات ادامه داد: این موضوع به خودی خود بحث جدیدی نیست اما نکته جالب این ماجرا، آن بود که محمد ذاکری فر یعنی صاحبخانه زمانی که با این صحنه روبرو شد، بدون اینکه آسیبی به حیوان برساند یا از او انتقام بگیرد به یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد اطلاع داد.

  وی افزود: پس از حضور مامورین یگان حفاظت محیط زیست، حیوان با همکاری شاکی زنده گیری و در زیستگاه خود رهاسازی شد.

کشمیری متذکر شد: زمانی که از این اتفاق مطلع شدم و موضوع را در صفحه مجازی خودم به اشتراک گذاشتم این اقدام زیبای مرد روستایی مورد توجه دوستداران محیط زیست قرار گرفت به طوری که عده ای خواستند با اهدای مبلغی مراتب قدردانی خود را از این فرد روستایی که با وجود ضرر مالی آسیبی به این حیوان مهاجم نرسانده، اعلام کنند.

این فعال محیط زیست ادامه داد: روز گذشته به همراه مرتضی شیرزور مدیر اداره محیط زیست شهرستان مشهد و حسین صیدمحمدخانی محیط بانی که گربه وحشی را به طبیعت برگرداند به منزل محمد ذاکری فر رفتیم تا از نزدیک از او تقدیر کنیم؛ بنده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شنیده نشده از نجات گربه وحشی به دست روستایی زیان دیده

جزییات شنیده نشده از نجات گربه وحشی به دست روستایی زیان دیده