مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-29سياسي

ساماندهی بافت ناکارآمد شهری در منطقه سیستان بزودی آغاز می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: حاشیه شهر زابل مساحت زیادی دارد و طبق مطالعات خانه های غیر مقاوم و همچنین معابر غیرفنی و غیراستاندارد باید اصلاح شود که مطالعات در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم از آذرماه بهسازی بافت های فرسوده شهر زابل شروع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اکبر نیکزاد در سفر به شمال سیستان و بلوچستان گفت: حاشیه شهر زابل مساحت زیادی دارد و طبق مطالعات خانه های غیر مقاوم و همچنین معابر غیرفنی و غیراستاندارد باید اصلاح شود که مطالعات در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم از آذرماه بهسازی بافت های فرسوده شهر زابل شروع شود .

وی ادامه داد: در زابل و شهرهای اطراف مردم و به خصوص جوانان با مشکل مسکن مواجه هستند که برنامه ریزی هایی انجام گرفته تا در قالب گفت : در مجلس حمایت میکنیم اما منطقه با توجه به سال ها خشکسالی باید هم در بحث قیر و هم اعتبارات ویژه دیده شود تا بنیاد مسکن قوی شود.

سرگزی نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی گفت : حجم بافت ناکارآمد و فرسوده در حوزه سیستان خصوصاً شهر زابل بسیار وسیع است، پیگیری هایی در قسمت های مختلف صورت گرفته و امیدواریم با سرعت منابعی در نظر گرفته و در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد تا  کار ساماندهی با سرعت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بافت ناکارآمد شهری در منطقه سیستان بزودی آغاز می شود

ساماندهی بافت ناکارآمد شهری در منطقه سیستان بزودی آغاز می شود