مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-29ورزشي

جزییات مبارزه کشتی آمریکا - ایران با حضور 27 هزار تماشاگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپورتال، بلیت فروشی دیدار دوستانه کشتی آزاد تیم های ملی آمریکا و ایران که 21 بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می شود، - بلیت فروشی مبارزه کشتی آزاد آمریکا و ایران شروع شده است و انتظار می رود تمام بلیت ها از قبل به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپورتال، بلیت فروشی دیدار دوستانه کشتی آزاد تیم های ملی آمریکا و ایران که 21 بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می شود، آغاز شد.

پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 روابط دو کشور کمرنگ شد.

مورد استثنا، ورزشکاران و کشتی گیرانی هستند که از سال 1998 هر از گاهی به دیدار یکدیگر رفته اند و از آن زمان تاکنون کشتی گیران آزاد آمریکایی 17 بار در ایران حضور داشتند و ایرانی ها نیز 16 بار در مسابقات داخل آمریکا شرکت کرده اند.

در مسابقات جهانی اخیر در اسلو، تیم های آمریکا و ایران با کسب سه مدال طلا، به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات تیمی را به خود اختصاص دادند.

پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران که پس از بازی های توکیو به این سمت رسید، گفت: تیم ملی ایران با قدرت تمام به دیدار آمریکا خواهد رفت.

محل برگزاری دیدار کشتی آمریکا و ایران این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار می شود، جایی که تیم های دانشجویی از ایالت های اوکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مبارزه کشتی آمریکا - ایران با حضور 27 هزار تماشاگر

جزییات مبارزه کشتی آمریکا - ایران با حضور 27 هزار تماشاگر