مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 19:102021-10-29سياسي

امیدواریم فعالیت های دفتر تسهیلگری توسعه پیدا کند


مسئولین دفتر تسهیلگری در شناسایی مشکلات و انتقال آن به مسئولین مربوطه تلاش می کنند و امیدواریم با تصمیم استانداری قم این فعالیت ها گسترده تر شود تا مشکلات رفع شود.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: مسئولین دفتر تسهیلگری در شناسایی مشکلات و انتقال آن به مسئولین مربوطه تلاش می کنند و امیدواریم با تصمیم استانداری قم این فعالیت ها گسترده تر شود تا مشکلات رفع شود.

به همت دفتر تسهیلگری و توسعه شهر قائم و با مشارکت شهرداری کلان شهر قم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور شهردار منطقه پنج، رییس جهاد دانشگاهی قم، معاون امور فرهنگی_اجتماعی استانداری برگزار شد.

دکتر محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی واحد قم، در این مراسم عنوان کرد: از همه مسئولان ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره اوقاف، شهرداری منطقه اداره اتباع و بیگانگان در قم، بسیج و کلانتری منطقه که در رفع مشکلات محله تلاش کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مشکلاتی در ناهمگنی ساخت وساز و سکونت محله وجود دارد که برخورداری این منطقه را از سایر مناطق کمتر کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی قم بابیان اینکه همه به عنوان انسان حقوقی برابر داریم، گفت: امیدواریم با درایت شهروندان این منطقه و کمک و همت مسئولین مربوطه این مشکلات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم فعالیت های دفتر تسهیلگری توسعه پیدا کند

امیدواریم فعالیت های دفتر تسهیلگری توسعه پیدا کند