مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 20:552021-10-29فرهنگي

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است


داور پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان هم گفت: به هر حال هر دوره یک آزمون و خطا است، اجراها بالا و پایین دارد اما در کل اینکه این جشنواره توانسته پانزده دوره دوام داشته باشد مهم است که بخش زیادی از آن مدیون مشارکت خوب مردم است.

- فرهاد قائمیان در حاشیه پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشنواره فی نفسه برای هر منطقه و فرهنگ هر کشوری خیلی خوب است و هر میزان توسعه و تقویت پیدا کند بهتر است و تقویت جشنواره ها باید از طرف مسئولان صورت بگیرد.

این داور جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حمایت از جشنواره ها از سوی مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرار داد و افزود: در رابطه با جشنواره تئاتر بین المللی مریوان یک تشکر ویژه از مردم خوب مریوان بخاطر پافشاری و پای مردی که سال ها برای حفظ این جشنواره و سرپا نگهداشتن آن داشته اند، دارم.

وی افزود: تشکر دیگر بنده از مجریان و برگزارکنندگان جشنواره است که با تلاش و همت توانسته اند این جشنواره بین المللی را به دوره پانزدهم آن برسانند و امیدوارم که سال ها این اتفاق ارزشمند پابرجا و تداوم داشته باشد و امیدوارم قدر این مردم و جشنواره را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است