مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 21:452021-10-29اقتصادي

«مدرس زاده» ادعای شهرداری سمنان را رد کرد/ پولی نگرفته ام و قراردادی هم نداشته ام!


«وحید مدرس زاده برزکی» که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمکتوب شهرداری سمنان مبلغی حدود دو میلیارد و 480 میلیون ریال را بابت همکاری با روابط عمومی از شهرداری دریافت کرده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، گزارش مکتوب و رسمی شهرداری سمنان به شورای اسلامی این شهر در حوزه هزینه های روابط عمومی در جلسه شماره 26 شورا قرائت شد و واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

مهدی خراسانیان ، رییس شورای شهر سمنان گزارش مکتوب شهرداری را درباره هزینه های روابط عمومی قرائت کرد و به سرعت در برخی رسانه ها بازتاب یافت ( در خبرگزاری فارس هم بازخوردهای متعددی را به همراه آورد.

وحید مدرس زاده برزکی ، فردی بود که در گزارش مکتوب شهرداری سمنان چندین بار نام او آورده شده بود.

مدرس زاده برزکی بنا بر این گزارش، در مجموع مبلغی حدود دو میلیارد و 480 میلیون ریال را بابت همکاری های رسانه ای و روابط عمومی از شهرداری سمنان دریافت کرده است؛ امری که خود او می گوید از آن اطلاعی ندارد! وحید مدرس زاده برزکی که یک طرف این ماجراست، در تماس تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با رد گزارش رییس شورای اسلامی شهر سمنان و شهرداری سمنان مبنی بر دریافت مبالغی در ازای همکاری با روابط عمومی شهرداری سمنان اظهار کرد: اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان، سندی همراه با فیش واریزی با هر مبلغ و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدرس زاده» ادعای شهرداری سمنان را رد کرد/ پولی نگرفته ام و قراردادی هم نداشته ام!

«مدرس زاده» ادعای شهرداری سمنان را رد کرد/ پولی نگرفته ام و قراردادی هم نداشته ام!