مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 23:552021-10-29سياسي

اعلام همبستگی مجلس شورای یمن با وزیر اطلاع رسانی لبنان علیه ائتلاف سعودی


مجلس شورای یمن ضمن تمجید از موضع شجاعانه وزیر اطلاع رسانی لبنان در دفاع از مظلومیت ملت یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی گفت که رسانه های آزاد در برابر شنیع ترین تجاوز تاریخ معاصر سکوت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس شورای تاکید کرد.

در این بیانیه از صاحبان قلم های آزاد در جهان خواسته شده است در کنار جرج قرداحی ایستاده و دیدگاه آزادانه خود را در حمایت از ملت یمن در برابر شنیع ترین تجاوز تاریخ معاصر و در سایه سکوت شرم آور جامعه بین المللی بیان دارند.

مجلس شورای یمن بر اهمیت اقدام رسانه های آزاد برای دفاع از مظلومیت ملت های عربی تاکید کرد، به خصوص که امت عربی در سایه سبقت رژیم هایشان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می برد و این روند سازش بر مسائل امت و در راس آن آرمان فلسطین تاثیر منفی داشته است.

تنش ها میان سعودی ها و لبنان پس از آن افزایش یافت که نقل قولی از وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره تجاوزگری ائتلاف سعودی به یمن منتشر شد.

جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان قبل از ورود به کابینه نجیب میقاتی یک  مجری، فعال رسانه ای و خبرنگار مشهور لبنانی بوده است که  در برنامه ای تلویزیونی معروف به برلمان شعب (پارلمان مردم) به صراحت بر ضرورت توقف تجاوز به یمن تاکید کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همبستگی مجلس شورای یمن با وزیر اطلاع رسانی لبنان علیه ائتلاف سعودی

اعلام همبستگی مجلس شورای یمن با وزیر اطلاع رسانی لبنان علیه ائتلاف سعودی