مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-30سياسي

جشنواره عکس امید در زنجان برگزار می شود


دبیر جشنواره عکس امید مهرانه زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری حشنواره ای با هدف به تصویر کشیدن موانع و مشکلات ناشی از بیماری سرطان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهرام بیات در آیین رونمایی از عکس و پوستر عکس امید مهرانه زنجان با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی امید با حمایت انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می شود، افزود: این جشنواره به صورت ملی برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره تصویر امید با تاکید بر تاثیرگذاری عکس در کنار متن و یا برعکس در ارائه مفهوم مد نظر افزود: همیاران مهرانه در صدد برگزاری یک جشنواره عکس با مفهوم هستند و به جد از برگزاری جشنواره برای جشنواره پرهیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه عنوان جشنواره بعد از تفکر فراوان و از میان صدها اسم انتخاب شده است، ادامه داد: برگزارکنندگان جشنواره در صدد فراهم کردن زمینه برگزاری جشنواره ای در اشل ملی به معنی واقعی هستند و حتی به بعد بین المللی هم فکر شده است.

بیات به تصویر کشیدن موانع و مشکلات ناشی از بیماری سرطان را به لحاظ تصویری از اهداف برگزاری جشنواره عکس امید دانست و افزود: ارائه ظرفیت های مهرانه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

دبیر جشنواره عکس امید تشویق هنرمندان برای تولید آثاری در حوزه بیماری و بیماران سرطان را از دیگر اهداف برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عکس امید در زنجان برگزار می شود

جشنواره عکس امید در زنجان برگزار می شود