مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-30اقتصادي

مصالح فروش متخلف در شیراز یک میلیارد ریال جریمه شد


یک واحد متخلف توزیع مصالح ساختمانی در شیراز شناسایی و جریمه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک واحد متخلف توزیع مصالح ساختمانی در شیراز شناسایی و جریمه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد.

غلامرضا سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر گرانفروشی یک مصالح فروشی در شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان سازمان صمت، اقدام به بازرسی از این واحد صنفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره مل تعزیرات فارس، او افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این واحد صنفی، سیمان را بیشتر از نرخ مصوب بفروش رسانده و به قصد سودجویی اقدام به گرانفروشی کرده است.

سالاری با اشاره به تشکیل پرونده برای متصدی این واحد صنفی گفت: پرونده این فرد خاطی بلافاصله به شعبه ارجاع و با توجه به کارشناسی های انجام شده حکم جریمه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ضمن هشدار به سودجویان، از اعمال مجازات اشد برای گرانفروشان خصوصا در حوزه کالاهای اساسی خبر داد و اضافه کرد: شهروندان گزارشات و شکایات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اطلاع دهند و مطمئن باشند در صورت بروز تخلف، در برخورد با متخلفین هیچگونه اغماضی نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالح فروش متخلف در شیراز یک میلیارد ریال جریمه شد

مصالح فروش متخلف در شیراز یک میلیارد ریال جریمه شد