مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-30بين الملل

انتقاد سیگار به مخفی کاری وزارت خارجه و دفاع آمریکا درباره افغانستان


یک دیده بان دولت آمریکا، وزارت امور خارجه و پنتاگون را به سرکوب اطلاعات مورد نیاز قانونگذاران و مردم برای درک دلایل سقوط دولت پیشین و ارتش افغانستان و خروج پرهمهمه نظامیان آمریکایی متهم کرد.

- انتقاد "سیگار" به مخفی کاری وزارت خارجه و دفاع آمریکا درباره افغانستان یک دیده بان دولت آمریکا، وزارت امور خارجه و پنتاگون را به سرکوب اطلاعات مورد نیاز قانونگذاران و مردم برای درک دلایل سقوط دولت پیشین و ارتش افغانستان و خروج پرهمهمه نظامیان آمریکایی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان سوپکو، بازرس کل ویژه در امور بازسازی افغانستان (سیگار) اعلام کرد: تصویر کاملی از آنچه در اوت اتفاق افتاد و تمامی نشانه های هشداری که می توانست نتیجه را پیش بینی کند، تنها در صورتی افشا خواهد شد که آن اطلاعاتی که وزارت دفاع و وزارت امور خارجه جلوی انتشار آن را گرفته اند، در دسترس قرار بگیرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، این وزارتخانه درخواست داد تا به علت نگرانی های امنیتی مرتبط به تلاش خروج از افغانستان، بخشی از اطلاعات به صورت موقت برداشته شود تا اطلاعات شناسایی از دسترس عموم حذف شده و از هویت افغان ها و سازمان های شریک افغان حفاظت به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سیگار به مخفی کاری وزارت خارجه و دفاع آمریکا درباره افغانستان

انتقاد سیگار به مخفی کاری وزارت خارجه و دفاع آمریکا درباره افغانستان