مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-30سياسي

«رسالت نخبگان در تبیین شایسته سالاری و تبار سالاری»


در یادداشتی با عنوان «رسالت نخبگان در تبیین شایسته سالاری و تبارسالاری» عنوان شده که موضوع آقازادگی و تبار سالاری از یک طرف و موضوع به قول شهید آوینی خان گزیدگی و سالها ظلم صاحبان قدرت به زیردستان از سوی دیگر افکار عمومی را از این نوع انتصابات منزجر .

- در یادداشتی با عنوان رسالت نخبگان در تبیین شایسته سالاری و تبارسالاری عنوان شده که موضوع آقازادگی و تبار سالاری از یک طرف و موضوع به قول شهید آوینی خان گزیدگی و سالها ظلم صاحبان قدرت به زیردستان از سوی دیگر افکار عمومی را از این نوع انتصابات منزجر کرده است که باید این حساسیت را قدر دانست و ارج نهاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشتی که نویسنده آن را در اختیار ایسنا قرار داده بدین شرح است: مباحث مهمی این روزها مطرح شد که بیانگر رشد عمومی جامعه و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی در نسل امروز بود.

مبنای ما برای تشخیص الحمدالله معلوم است و به برکت همین مبانی درست است که می توانیم از بی انصافی و ظلم و عدم تعادل در مواضع پیشگیری کنیم و ضروری است مضاف بر آن از مواضع تهمت دوری کرده و به افکار عمومی احترام بگذاریم.

بر اساس مبانی دینی و عقلی اصل بر بکارگیری افراد شایسته و متخصص و دست پاک و معتمد است به خصوص در جایگاه های حساسی مثل مشاور، مسئول دفتر و بازرسی ها و حراست ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رسالت نخبگان در تبیین شایسته سالاری و تبار سالاری»

«رسالت نخبگان در تبیین شایسته سالاری و تبار سالاری»