مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-30ورزشي

عبادی: تلاش کمانداران کامپوند کسب بهترین نتیجه در بنگلادش است


مربی تیم ملی کامپوند در ارزیابی از عملکرد کمانداران پیش از اعزام به بازیهای آسیایی بنگلادش گفت: با توجه به رکوردهای خوبی که توسط کمانداران در اردوها به ثبت رسیده است، - مربی تیم ملی کامپوند در ارزیابی از عملکرد کمانداران پیش از اعزام به بازیهای آسیایی بنگلادش گفت: با توجه به رکوردهای خوبی که توسط کمانداران در اردوها به ثبت رسیده است، امید به کسب بهترین نتیجه در بنگلادش داریم.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی کمانداران کامپوند برای شرکت در بازیهای آسیایی بنگلادش در کیش در حال برگزاری است که این اردو تا 17 آبان ادامه خواهد داشت و سپس 20 آبان کمانداران برای شرکت در بازیهای آسیایی عازم بنگلادش می شوند.

وی در ارزیابی از وضعیت کمانداران برای شرکت در بازی های آسیایی بنگلادش گفت: کمانداران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده اند که امیدوارم همین رکوردها در بازیهای آسیایی نیز تکرار شود، البته تلاش بر این است که پس از 2 سال دوری از مسابقات آسیایی، نتایج خوبی را در بنگلادش کسب و دوباره جایگاه کامپوند را در آسیا مطرح کنیم.

مربی تیم ملی کامپوند پیرامون این پرسش که چقدر نسبت به حریفان آسیایی شناخت دارید، خاطرنشان کرد: چون 2 سال از بازی های آسیایی دور بودیم، شرایط تیم ها تغییر پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: تلاش کمانداران کامپوند کسب بهترین نتیجه در بنگلادش است

عبادی: تلاش کمانداران کامپوند کسب بهترین نتیجه در بنگلادش است