مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-30بين الملل

نقش آفرینی فعالانه در مبارزه با افراط گرایی ضروری است


دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در سخنانی در جریان اختتامیه یک کنفرانس در روسیه، گفت: نقش آفرینی فعالانه در مبارزه با افراط گرایی ضروری است.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی در جریان اختتامیه یک کنفرانس در روسیه گفت: امروزه گسترش فناوری همراه با تهاجم آشکار به ارزش های سنتی در جوامع مختلف، حتی به تغییر اصول ثابت انجامیده و به مثابه سلاحی مرگبار در حوزه فرهنگ و اندیشه رسوخ کرده است.

بر اساس این گزارش، وی از تهدید مورد اشاره با تعبیر ایدئولوژی ارتباطات یاد کرد و افزود: این ایدئولوژی برای ترویج تندروی و تبلیغ رویکردهای انحرافی و مشکوک، مورد بهره برداری برخی جریان ها قرار می گیرد؛ پدیده ای خطرناک تر از جنگ های سایبری با هدف تسخیر اذهان.

دبیرکل نُجَباء راهکار احیای فرهنگ و عقاید را آگاهی بخشی دانست و خاطرنشان کرد: ما با یک هجوم تمام عیار فرهنگی فکری مواجهیم که بیگانه از باورهایمان، در صدد ترسیم یک ایدئولوژی مستهجن است.

الکعبی ایمن سازی عرصه های فرهنگی و علمی در برابر خطر نفوذ را ضروری برشمرد و تصریح کرد: حضور و مشارکت ما در جبهه نفی افراط گرایی و یکجانبه گرایی، تنها نشانه امید واقعی به انگیزه ها و مقاصد انسانی برای تقریب، مودت و صلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی فعالانه در مبارزه با افراط گرایی ضروری است

نقش آفرینی فعالانه در مبارزه با افراط گرایی ضروری است