مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-30سياسي

تبدیل شهرداری به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی


در این دوره تلاش می کنیم شهرداری را از یک نهاد خدمتگزار صرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل کنیم و حکمرانی واحد شهری را بر مدار مردم و نخبگان دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در بازدید از خانه مداحان اهل بیت (ع) گفت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی این است که امام(ره) با همراهی مردم و با تمسک به اسلام، جریان ناب شیعی را تبدیل به یک حکومت کردند، جریانی که در طول تاریخ مجاهدت های بسیاری برای آن شده که قله تمام آنها حادثه عاشورا است.

شهردار تهران افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) محرم و صفر اسباب استمرار اسلام را فراهم کرد و ما مدیون محرم و صفر هستیم که از این منظر اهمیت مداحان آشکار و معلوم است که چه جایگاه رفیعی را به خود اختصاص می دهند و ویژگی ممتاز استمرار و احیای محرم و صفر را در دستور کار خود دادند .

زاکانی با تاکید بر تاثیر اربعین حسینی در بین جهانیان بیان کرد: انقلاب اسلامی خود را بدهکار محرم و صفر می داند به ویژه که در مسیر رشد و تکامل این تفکر، امروز جریان ناب اربعین یک افق جدیدی را در بین جهانیان باز کرده است .

وی عنوان کرد: مداحان اسباب بصیرت و آگاهی و بهره مندی از برکات سیدالشهدا را فراهم می کنند، بنابراین برای شهرداری تهران که مردم با خدمات و حرکات آن مرتبط هستند مهم است که در مسیری حرکت کند که از سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شهرداری به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی

تبدیل شهرداری به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی