مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-30سياسي

افزایش مشارکت دانشجویان در تشکل ها/اعطای امتیاز به 15 نشریه دانشجویی


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه تشکل ها بستر اصلی برای مشارکت دانشجویان را در فعالیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فراهم می کنند، - گفت: بررسی ها نشان می دهد که میزان مشارکت در تشکل های دانشجویی از 7 درصد در سال 1395 به 21 درصد در سال 1400 رسیده است که رشدی سه برابری دارد.

محمدعلی زارع چاهوکی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: رویکرد اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در طی سال های 1395-1400، بر اساس سند دانشگاه اسلامی و برنامه سوم دانشگاه تهران، ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی و تلاش برای تحقق دانشگاه اجتماعی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش شد از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای تحقق این موضوع و رسالت اصلی دانشگاه که پرورش دانش آموختگانی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر نسبت به جامعه است، بهره گرفته شود.

خوشبختانه در دانشگاه تهران تشکل های دانشجویی شامل 183 انجمن علمی دانشجویی، 80 کانون فرهنگی، بیش از 300 نشریه دانشجویی و 5 تشکل اسلامی با 59 دفتر ثبت شده و به فعالیت مشغول هستند.

این تشکل ها بستر اصلی برای مشارکت دانشجویان را در فعالیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت دانشجویان در تشکل ها/اعطای امتیاز به 15 نشریه دانشجویی

افزایش مشارکت دانشجویان در تشکل ها/اعطای امتیاز به 15 نشریه دانشجویی